Le Sponsers

Thursday, December 23, 2010

Bahaya menayang gambar comel. Entry untuk wanita-wanita.

Khas buat sahabat-sahabat saya, kakak saya, kawan kakak saya, adik saya, kawan adik saya, semua wanita-wanita comel di dalam ini dunia.

Pagi tadi aku terbaca satu entry dari blog ANWARFAIZ tentang 'wanita bertudung di ajak seks'.

Tak terkejut sangat sebab saya juga pernah kena benda ni. Ntah siapa yang tidak dikenali, add YM, then chating cakap benda bukan-bukan, lucah-lucah. Aiyak~ memang nak kena penyepak kan. GILA.

Gambar ehsan ANWARFAIZ
Lelaki ni mencari wanita untuk menjadi teman seks melalui web sosial, blog, dan maklumat dari rakan-rakan dia. Sanggup bayar beribu-ribu semata-mata untuk dapat seks. erk~

Diingatkan kepada wanita-wanita sekalian, jaga lah diri kita. Lelaki dalam dunia ni banyak yang nampak baik, sweet serta hensem, tapi tak semua berniat baik. Macam-macam cara orang sekarang ni boleh guna untuk mendapatkan kepuasan nafsu serakah. Duit, kasih sayang, cinta. Bullshit itu semua. Oppss3~. Selagi belum jadi isteri sah, tak halal, jangan percaya semua tu. Nanti merosakkan diri dan masa depan. Mengganggu emosi. Memang wanita ni perhiasan  dunia, tapi perhiasan paling cantik ialah wanita solehah. Apa yang penting?? Kerjaaaaasama! Mengelak lebih baik dari mengubati. Siapa lagi yang nak jaga diri kita kalau bukan diri kita sendiri. Jangan harapkan pakwe, nanti harapkan pagar, pagar makan padi. Jati diri kita tu penting. Ingat tau!! Untuk full cerita boleh check kat sini.

Oleh itu, sechantek mana pun anda... Tak payahla upload gambar banyak-banyak kat facebook, tak payah melaram sakan seksi seksa bila keluar rumah. Lelaki ni bukannya kira tutup ke, bukak ke. Simpan je nanti bagi dekat suami. Lagi afdal dan berpahala.

1 comment:

Anonymous said...

setuju jugak. well done.
mind to follow my blog. hehe :)

SukeLagi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DikuasakanOleh