Le Sponsers

Thursday, December 23, 2010

Di saat kita tidak lagi memahami diri sendiri

Hai3~ Entry ke3 hari ini. Sikitnye! hooo~

Di hari yang indah ini, matahari pun tak nampak sangat kat Puchong ni sekarang... Semua nampak redup, tenang dan suram. Sesuram mood aku ketika ini. Mesti ada saat dan waktu, bila kita ada masalah, kita ada jalan penyelesaian yang sangat banyak, kita mula buat perhitungan dan berfikir, terlalu banyak berfikir sampai kita tak tahu mana satu pilihan yang tepat. Sampai kadang-kadang terfikir, perlu ke benda ni dijadikan masalah? Masalah ke tidak sebenarnya? Whether I do this, or I do that, will it makes any differences in my life? . Inilah akibatnya banyak tengok Bill & Giuliana semalam. Aaaaaaaaaaaaaaaa~

I have the answer for every single question in my head. I just wonder, will that person understand me, and try to accept it. I have my own principle, but the problem is I don't have the guts to tell 'that person', I am that kind of person and I don't like your style. Damn it.

Sebenarnya aku kecewa dengan diri aku sendiri. (Mood sedih)
Biarlah apa pun yang terjadi, aku tahu Allah sentiasa bersama aku.



No comments:

SukeLagi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DikuasakanOleh