Le Sponsers

Sunday, December 12, 2010

L.E.L.A.K.I dan C.A.M.E.L.I.A

Ehem. Pernah dengar lagu nie?

Camelia maafkanlah aku
Karena ku tak bisa temani tidurmu

Camelia lupakanlah aku
Jangan pernah lagi kau temui aku

Kau wanita terhebat
Yang pernah singgah di hatiku

Kau wanita yang tegar
Aku mohon lupakan aku

Sudahlah jangan menangis lagi
Ku rasa cukup sampai di sini
Mungkin di suatu saat nanti
Kau temui cinta yang sejati

Sudah cepat lupakanlah aku
Jangan pernah ungkit masa lalu
Ku takut kekasihku pun tahu
Kau pernah menjadi simpananku

Camelia…
Kau wanita terhebat
Yang pernah singgah di hatiku


Soalan pertama : Siapa sudi menjadi CAMELIA?
Soalan kedua : Adakah CAMELIA tiada perasaan?
Soalan ketiga : CAMELIA wanita terhebat, namum masih ditinggalkan lelaki.adil?
Soalan keempat : Dimana CAMELIA? Di hati lelaki atau di kakinya?
Soalan kelima : Kau takut kekasihmu tahu?
Soalan keenam : Kerana CAMELIA seorang wanita tegar, kau bole melukai CAMELIA?
Soalan ketujuh : Kau yang menentukan masa depan CAMELIA?
Soalan kelapan : Siapa buaya tembaga dalam lagu ni?

Lagu ini telah menjadi punca pergaduhan aku dengan abang jadi-jadian aku sebab dia cakap dia pernah ada CAMELIA sebelum ni. Aku marah dia sebab aku rasa aku pun pernah jadi CAMELIA jugak. Stupid bukan? Stupid atau di'stupid'kan? Owh3~ kenyataan itu sangat perit. hoho
Lagu ini sangat motif ok. saya tidak suka. hahaha

Disebabkan Irwansyah yang nyanyi lagu ni (dia LELAKI! OMG!), so CAMELIA tu WANITA la kan. So sekarang lelaki memperkontangkantingkan wanita la kan? OMG lagi. Jangan ingat kau kacak, hot, tampan, macho, badan berketak-ketak, ada rupa paras serta mulut yang manis kau layak memperlakukan wanita sebegitu. Even kau hodoh pun kau tak layak buat macam tu ok. 

Kalau tiba-tiba Acha nyanyi lagu ni, pastu dia tukar tajuk lagu ni jadi MAZLAN atau JUSTIN BIEBER baru bole lelaki buat entry cmni. ngeh3

Jangan memberi harapan lalu menghancurkannya. Tahukah kau sakitnya mengalahkan sakit kena bedah perut? Kau ingat wanita ni Pulau Hawaii kau ker? erk~ Bagusla kalau kekasih kau tahu. I benci tau lelaki macam ni. benci benci benci (baca dengan gedik).

So what's ur opinion bout this?! :)

No comments:

SukeLagi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DikuasakanOleh