Le Sponsers

Wednesday, February 2, 2011

TENSION selepas melepaskan TENSION

Yuhuuu~

Aku kembali.Kembali riang? Entah.. No komen. Tidak mahu menceritakan tentang kesedihan hati sekarang. sobsob... kesedihan tak berpenghujung.

Hari ini saya menunaikan hajat budak kecik Cik Siti Norhayati yang katenye teringin sangat nak pergi Jalan TAR shopping selendang. Oo Emm Jii~ Kalau tak pergi Jalan TAR pun dah sebakul kot memborong selendang je kerja kitorang sejak due tige empat menjak ni. Ni suma kerana pengaruh rakan kurang sebaya (FL) lalalalala~ Nak jugak kelihatan comel walaupun umur sudah semakin dewasa. hihi.. Sebab tensen kan, aku layankan jela yat nie haaa~

Aku lemah betul la kalau pergi bawak orang shopping ni, sebab at last pasti aku yang beli lebih-lebih dari orang yang mempunyai niat. Demm it...~So untuk keselamatan poket aku, aku cucuk sikit je tadi..*haha* Agak berjaya la  di situ, walaupun Cik Odah pesan banyak barang tapi aku sengaja buat-buat lupa. Kau kalau shopping walau ko tak ade tetap ade barang untuk kau, haii kaki shoping betul kau ni. Soriii Odahhhhh~ ^^

Sila la jauhkan saya dari kedai-kedai baju ape lagi kedai-kedai selendang. Kalau nak jugak sila anta bil kat Encik Faizall, beliau dah kerja, lagipun beliau laki saya so beliau mesti tak keberatan melanje.wakakaka...

 OK ready nak g shopping la nih!~

 Nampak tak kat mane kitorg sekarang? Syurga wanita..

 Beli purse untuk ahkak~

 Muka hepi sebab dah shopping..lalalala...tembamnye saya, sangat xcomel~

 Tengok muka beliau. Cam motif~

 Pehhhh~

 Wuuuuuuuu~

 WhooooaaaaaAAAAaaaaaaa~ bawa daku pergi dari sini sebelum aku bertukar menjadik tokey kedai!

Hasilnyaaaaa~ Takadala banyak sangat pon, tapi shopping cam pompuan~

Bila rasa tensen, biasanya aku akan gembirakan diri dengan pakai chantek2~ Yela, nak kalahkan perempuan2 gedik semua yang ade dalam dunia ni. Kalau nak pakai chantek2 kenalah shopping. Bila shopping kenalah guna duit. Bila guna duit maka habisla duit. OK jangan salahkan orang lain kalau ujung sem nanti aku makan semua selendang2 yang hade. Sob sob~

OK sekarang tensen tengok baki dalam bank. T_T

No comments:

SukeLagi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DikuasakanOleh