Le Sponsers

Thursday, February 10, 2011

Saya dah siap. ANDA?


Haruslah meja ni bersikap seperti sebuah meja yang dimiliki oleh orang yang rajin buat assignment macam saya serta menampung segala macam benda yang patut serta tak patut. Nasib baik tak letak periuk atas meja ni kalau tak pasti meja ni akan bermonolog bahawasanya beliau menyesal dicipta menjadi meja study nur hidayah bohari. lalalala~

Assignment EOR 20 page saya sudah siap. Sebenarnya tak larat sangat nak buat dah, huwaaaa... very-very not feeling well la this week, emotion and physical disoder *overnye cam sakit jiwa and cacat pulak*

Tapi rasa macam best pulak bila betul-betul menghayati 'student life' ni. Kalau aku tulis entry ni semalam pagi mungkin aku akan cakap, 'saya tak ponteng kelas lagi sem ni', malangnya aku baru ponteng kelas ADVANCED DRILLING semalam, so aku nak cakap, itulah STUDENT LIFE. Hahaha!
Aku ponteng sebab aku pergi main badminton tau dengan fatimah, saodah dan hayati kunkun, so maknenye aku buat aktiviti berfaedah la jugak sepanjang waktu ponteng tu. Then petangnya buat discussion assignment welltest ngan Ariff, Mail and Saodah gemgem, diikuti hujan lebat mencurah-curah serta dahan-dahan pokok depan kitorang tu patah dek kerana angin yang sangat kuat. Then bersama kami pergi layan mcD, serta secara tak sengaja terkarok. Sekali lagi, this is my STUDENT LIFE. Betul! Heee... Tension sudah, apa salahnya pergi karok and menangis betul? :P

Pastu balik pergi lalalalala~ kemudia kembali buat assignment sambil main facebook serta tgk YOUTUBE IniAnwarHadi bukankah heavennnnnn tuuu~

Pagi-pagi bangun badan cam robot balik, ape kehe main badminton sakit kaki kanan ni, pelik aku. PENAT yang puas bila dah siapkan semua assignment kecuali assignment welltest yang pelik tu je aku malas betul nak tengok~ huwaaaa...Tapi malam ni nak discussion g ngan Ariff bolok so kena buat juga jap ag.

BUSY? Yezzaaa... Esok pagi and whole day ada latihan lawnbowl, then malam meeting dinner, then next week test EOR...lalalala sukenye sukenye....

Nak pergi makan. Breakfast and lunch at 4.00 pm. Ok what. my STUDENT LIFE!!
:)



No comments:

SukeLagi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DikuasakanOleh