Le Sponsers

Thursday, February 3, 2011

Aroma Ikan Bakar

Hello guys~
Peminat-peminat semua sihat? :P
Hari ini saya and family hav our dinner at Aroma Ikan Bakar, Jeram.  Hmm, another special place la kalau nak makan-makan besar. Tempat boleh tahan cantik, tepi laut. Makanan pun harga berpatutan dan yang paling penting sedap. Disebabkan kami pergi serbu restoran ni pada waktu cuti umum, maka kami perlu book dulu. Sebab tempat ni memang ramai gila orang..Pehhhhh~ Orang suka tempat makan sedap ye tak?


Those yang bawah ni, tebiat lama aku iaitu bergambar. Sorila saya cuma pakai hp E5 jer..*nak riak gak nak riak gak!!* hahah
So gambar takyahla expect cam aku pakai Nikon D3100 pulak. Tunggu lagi setahun! :)
Nasib baik ada orang nak bagi. Terima kasih abanng saya yang hensem. Ni blog ensem abang saya yang ensem tu, bole la usha dia.  xD hahaha
*saya dah promot dah*

apsal gedik sangat entry nie~

Malas nak tulis banyak-banyak. Tengok gambar jer. :P



















Motif tercapai. Maaf tak ada satu pun gambar makanan sebab lapar sangat, tak sempat amek gamba. hehe

Well, based on what u see....the place was NICE isnt it? :)

No comments:

SukeLagi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DikuasakanOleh