Le Sponsers

Tuesday, March 8, 2011

Mestika Melara

Lagu melayu pertama OUTWORNSHOES. Tajuk lagu ni diadaptasi daripada Teater Dekon UTM di Festival Dekon di Sabah tahun lalu, Mestikah Mestika Melara. Drummer kumpulan ni adalah peminat saya kawan baik saya di teater. *time je nak puji ko* wakaka




Pernahkah kau fikirkan
segalanya berubah
tika kau lafazkan cinta
Bila kau pergi jauh ku rasa
malam ku tanpa bintang yang terang
aku hanya menyepi
kelam yang tak pasti
Biarkan aku yang terluka
berdiri tanpa dirimu
mungkinkah aku yang terleka
menyatu hati kita berdua
Irama tak semerdu
yang ku nyanyikan dlu
hanya aku yang tahu
tidak ku duga kau yang mendusta
terdampar aku dalam gelita
tiada erti nya lagi
ku undurkan diri
Biarkan aku yang terluka
berdiri tanpa dirimu
mungkinkah aku yang terleka
menyatu hati kita berdua
Hujan rintik membasahi bumi (yang tak tenang)
Layu bunga tak kusedari (Gelap kusam)
Redup senja pun berganti..
Pelangi terbentang
Bagaikan kita…
Dimasa dulu
Biarkan pergi tanpa bicara
Langkahku yang keras kaku
Yang kejang
Bisu…
Aku tak mengerti
Apa yang kau cari
Semua hanyalah mimpi
Aku tak mengerti
Apa yang kau ingin
Mengapa mestika melara

untuk more lyrics dan info tentang indie music and band di malaysia, boleh cek di laman web malayapark.com

No comments:

SukeLagi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DikuasakanOleh