Le Sponsers

Wednesday, March 9, 2011

Fabulous Kids is Fabulous~

Salam sejahtera.
Berita jam 1.22 pagi.

Cantik tak header baru? Tak cantik kan. haha. Sekali tengok cam style je. 2x tengok dah macam ada something tak kena. 3x tengok dah tak kena langsung. Haishh..biakan beliau. Tunggu tuan pendita dapat idea bernas dulu baru bole edit balik.

Actually nak tukar nama blog ni. Tapi tak tahu nak letak nama apa. Sebab rasanya saya telah meningkat dewasa. Fatimah cakap 'chocolate coolblog' macam kanak2. haha. Sengal kuasa 18 juta. Aku tanya baru nak bagitau.

Permeability? Micellar? Water wet? Oil wet? Darcy? Blog masak-masak? 
=.=

Baik aku pikir psm aku dulu ye tak? heee

By the way i'm happy today sebab all of the Fabulous Kids dah ade blog sendiri. Maafkan saya kerana mempengaruhi anda. Namun saya berasa bangga sebab blog mereka sangat menghiburkan hari-hari saya. hahaha.. Lucu taw. Terjatuh kerusi saya membacanya.  Sampai tertinggal bas saya time nak pergi training hari ni. haha. Keep it up! Apepon hope kadar flow rate membuka blog and update sama dengan kadar update PSM okeh!

Sedang berusaha mempengaruhi beliau dengan Big Bang Theory pulak. Muahahaha... Tetbe I miss Sheldon pulak.

Aku nak balik rumah... waaa... nak balik rumah. *ni pun tetbe gak*. Baju kahwin I belum tempah uols, kenduri bulan 6 ni. Adoi2 nak kahwin  pun susah.

Selamat Malam Dunia. Gonna miss you everyday even in my dream. :P


No comments:

SukeLagi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DikuasakanOleh