Le Sponsers

Tuesday, January 4, 2011

Fakta Tentang Aku Sem Ini Yang Korang Harus Tahu

Hollaaaaa...
Dah hari Rabu...
Dah 3 hari naik Semester 8..
Baru 3 hari kot..wakaka

Nak tahu x?
Tak nak tahu sila baca...

~ Setiap hari kelas aku bermula pada jam 8 pagi ~
~ Bermakna sekarang aku bangun awal pagi ~
~ Kelas aku paling full hari selasa, full day kau ~
~ Kelas aku hanya ada pada hari selasa, rabu dan khamis ~
~ Aku cuti 4 hari seminggu ~
~ korang hade? heee ~
~ Aku pergi gym setiap selasa, khamis dan sabtu ~
~ Aku baik sem ni, sebab aku rajin 18x ganda dari sem 1,2,3,4,5,6 dan 7 ~
~ Daku mengelakkan last minute job. Siapkan assignment awal-awal ~
~ Aku tak tido petang-petang ~

perghhhh~

Aku nak berbangga dengan part tulisan pink tu je actually. haha

No comments:

SukeLagi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DikuasakanOleh